.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید هیأت تجاری چین از شهرک صنعتی بشل

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از بازدید سفیر و هیأت تجاری چین از شهرک صنعتی بشل سوادکوه، خبر داد .

عباسعلی وفایی‌نژاد در حاشیه بازدید سفیر چین از شهرک صنعتی بشل سوادکوه و واحدهای تولیدی مستقر در آن اظهار کرد: مازندران دارای پتانسیل ویژه‌ای بوده و موقعیت استراتژیک منطقه و دارا بودن آب و هوای مطلوب و مناطق سرسبز جنگلی و کوهستانی و دسترسی آسان به راه‌های مواصلاتی ریلی، فرودگاهی و بنادر دریایی و امکانات زیربنایی و زیرساخت‌ها، بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم آورده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی معتبر با ارائه تولیدات شاخص در سطح بازارهای بین‌المللی، در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به فعالیت می‌پردازند و مازندران ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی در صنعت و کشاورزی دارد.

وفایی‌نژاد بیان کرد: سفیر و هیأت تجاری چین در بازدید از زیرساخت‌های شهرک صنعتی بشل سوادکوه، از دو واحد صنعتی هلی خودرو تولید کننده انواع ماشین آلات راه‌سازی و فولاد بهمن تولید کننده انواع ورق‌های رنگی ساختمانی نیز، دیدن کردند.

وی افزود : شهرک صنعتی بشل سوادکوه با وسعت 196 هکتار بعنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان، با تعداد 114 واحد بهره‌بردار، حجم سرمایه‌گذاری مبلغ 1910 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال 3400 نفر درحال فعالیت است.

/ف271


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی بابا 24 دي 1391
خالی بندی هم حدی داره درسته هیات چینی به بشل سری زده ولی خبری از وفایی نژاد نبود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.